Gestionați catalogul de produse și procesarea comenzilor, vizualizați datele clienților sau utilizați alte instrumente CRM pentru a vă optimiza vânzările.
1. Sistemul poate reaminti managerului că clientul a adăugat un articol în coș, dar nu a plasat comandă.
2. Sistemul în sine poate scrie clientului că acela are o comandă nefinalizată.
Datorită integrării CRM cu site-ul, clienții dumneavoastră vor putea vizualiza starea comenzilor sau disponibilitatea mărfurilor în depozit și vor putea să-și urmărească coletele.
- Distribuirea automată a cererilor către managerii responsabili
- În cazul in care produsul este epuizat, automat se face o cerere către furnizor
- Sarcinile pentru manageri se creează automat
- Colectarea de statistici privind defectualitatea și întoarcerile
- Menținerea înregistrărilor curate și complete
- Procesarea operativă a clienților potențiali
- Capacitatea de a evalua calitatea lead-urilor
Doriți aceeași "feature" pe site-ul dvs.?
Comandă